CHCESZ WIEDZIEĆ CO U NAS?

Śledź nasze aktualności

CCC

Beverly Hills Polo Club w CCC

Nowa kolekcja marki Beverly Hills Polo Club w CCC! Sportowa elegancja na co dzień
w kalifornijskim stylu dla całej rodziny.

CCC

Spring Edit!

Wiosenne trendy już teraz w CCC! Uzupełnij stylizację o najmodniejsze buty i torebki marek Jenny Fairy, DeeZee i Nine West New York. Stylowe, wygodne i uniwersalne – czego chcieć więcej? Sprawdź nasze najnowsze kolekcje!

MARTES SPORT

Promocja -50% na drugi produkt

Za oknem wiosna, a Ty nadal nie masz skompletowanej garderoby? Odwiedź Martes Sport i skorzystaj z promocji -50% na drugi produkt z kategorii odzież, obuwie lub bagaż! Szczegóły w regulaminie na www.sklepmartes.pl.

CCC

Dodatkowy rabat w CCC – 20% na torbę przy zakupie butów!

Skorzystaj z dodatkowego  rabatu w CCC! Kup dowolną parę butów i zyskaj 20% zniżki na jedną torebkę, torbę, plecak albo walizkę! Oferta obowiązuje do odwołania. Szczegóły w regulaminie dostępnym przy kasie lub na ccc.eu

DEALZ

Dealz!

Link do gazetki na stronie www: https://www.dealz.pl/gazetki/p20-15-02-21-02/

KIK

Zobacz nową gazetkę KiK i pokochaj te wiosenne ceny! 💚

Tym razem w ofercie KiK znajdziesz:

✅ nową kolekcję mody damskiej i męskiej,
✅ walentynkowe inspiracje na prezenty,
✅ ubranka i akcesoria dla niemowląt,
✅ wiosenne dekoracje,
✅ bieliznę w świetnych cenach.

ℹ️ Oferta obowiązuje od 5.02 do wyczerpania zapasów.
Zapraszamy na zakupy do KiK! 🤩

SINSAY

DEALZ

CCC

Za miłość i troskę, mądrość i doświadczenie, opiekę i pomoc, wsparcie każdego dnia i smakołyki kuchni domowej. Z okazji ich święta podaruj swoim dziadkom zaproszenie do świata mody CCC. Wybierz Kartę Podarunkową CCC x HalfPrice, wyjątkowy upominek dla wyjątkowych osób.  

PEPCO

Zrób rozgrzewkę przed treningiem i biegnij do Pepco po sportową odzież dla całej rodziny!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 >>>

Aktualności

Holdingu Hosso

Małe galerie, duże możliwości

Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.

Wielki potencjał małych miast
Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach, Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku, Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się, że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. – W mniejszych miastach centra handlowe pełną bardzo ważną funkcję – społeczną. Rozbudowana oferta, którą proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso. – Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i biznesowym – dodaje.

Lepsza dostępność
Założenia strategii rozwoju galerii handlowych Hosso i perspektywa rozbudowy całej sieci są zdeterminowane tendencjami w zachowaniu nabywców. Aktualnie konsumenci oczekują łatwej dostępności produktów i usług (a przede wszystkim znanych marek modowych).
Dlatego właśnie koncentrujemy się na tym, aby harmonizować różne gałęzie handlu, usług, rozrywki i innych funkcji komercyjnych. Myślę, że naszym dużym atutem jest zdolność do skutecznego skupiania tych wszystkich opcji w małych, lokalnych galeriach – mówi Hrayr Hovsepyan, prezes Grupy Hosso.

Korzyści dla najemcówWszystko wskazuje na to, że koncept handlowy Grupy Hosso jest trafnym rozwiązaniem na lokalnym rynku. Przyciąga on uwagę nie tylko lokalnych społeczności, ale także najemców zainteresowanych zajmowaniem atrakcyjnych powierzchni handlowych. Wśród marek obecnych w centrach znajdują się zarówno międzynarodowe sieciówki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta jest mocno zróżnicowana, co szczególnie cieszy klientów, którzy w jednym miejscu chcą załatwić wiele spraw (zakupy w sklepach, formalności w punktach usługowych czy chwila relaksu w kawiarni).

Z perspektywą rozwoju
Grupa Hosso nieustannie się rozwija, wciąż poszukując nowych lokalizacji dla swoich galerii. Specjalizuje się w kreowaniu komfortowych stref sprzedażowych, w których biznes może prężnie się rozwijać i dostarczać mieszkańcom regionu tego, czego najbardziej potrzebują: wielofunkcyjnych i przyjaznych obiektów komercyjnych.

O nowej inwestycji Grupy Hosso – parku rozrywki Hossoland można dowiedzieć się więcej tutaj: facebook.com/Hossoland. Zapraszamy do śledzenia newsów.

Media o nas:
https://super.fm/wiadomosci/3569/wielkie-zakupy-w-malym-miescie
https://wszczecinie.pl/aktualnosci,grupa_hosso_kreuje_regionalny_rynek_turystyczny,id-42676.html
https://24kurier.pl/biuro-reklamy/reklama-komunikat-archiwum/hossoland-nieziemski-park-rozrywki/

zapraszamy do kontaktu